EasyΜind Consulting

Σχέσεις με την email λίστα σου!

newsletter
Γνωρίζεις ότι χρειάζεσαι μια λίστα με emails και έχεις αρχίσει να δημιουργείς μια! Το επόμενο βήμα είναι να χτίσεις τη σχέση που θα κάνει αυτή τη λίστα κερδοφόρα!
Ακολουθούν 10 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις αυτή τη διαδικασία.
  1. Μην στεναχωριέσαι αν κάποιος κάνει unsubscribe. Ο μόνος τρόπος για να μην κάνει κάποιος διαγραφή είναι να μην του στείλεις ποτέ newsletter . Δεν θα αρέσει σε όλους η προσωπικότητα και το στυλ σου και αυτό είναι εντάξει! Αν δεν αρέσει το περιεχόμενο σου δεν θα γίνει και ποτέ πελάτης σου επομένως η απώλεια αυτή είναι μικρή.
  2. Να είσαι ο εαυτός σου! Οι άνθρωποι θα αγοράσουν από εσένα επειδή σε εμπιστεύονται. Μην προσπαθήσεις να είσαι κάτι άλλο για να  μπει κάποιος στη λίστα σου επειδή αν γίνει αυτό  δεν θα αναπτύξετε ποτέ αυτή την εμπιστοσύνη μεταξύ σας.
  3. Να δίνεις αξία. Βεβαιώσου ότι παρέχεις ποιοτικές πληροφορίες στους συνδρομητές σου. Ακόμα κι αν παρουσιάζεις ένα προϊόν προς πώληση, βεβαιώσου ότι παρέχεις και πληροφορίες. Παρουσίασε το πρόβλημα και το προϊόν σου ή την υπηρεσία σου  ως λύση, αλλά επίσης δώσε στους συνδρομητές σου να μάθουν κάτι για το θέμα, ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
  4. Να μένεις στο θέμα! Εάν η επιχείρηση σου αφορά π.χ. κοσμήματα, το θέμα στα email σου θα πρέπει να αφορά κοσμήματα. Μην στέλνεις συμβουλές μάρκετινγκ καθώς το κοινό σου θα μπερδευτεί και θα θεωρηθείς αναξιόπιστος! Εξάλλου όταν κάποιος έκανε την εγγραφή του είχε στο μυαλό του τα κοσμήματα και θέλει να πάρει πληροφορίες για αυτα!
  5. Να είσαι συγκεκριμένος στα email σου. Η αποστολή μεγάλων κειμένων θα κουράσει τον αναγνώστη και πιθανών να το σβήσει ή να το προσπεράσει γρήγορα. Οπότε κράτα το κείμενο λιτό και περιεκτικό! Βεβαιώσου επίσης οτι έχεις μια παρότρυνση για δράση σε κάθε email σου (call to action). Αυτό μπορεί να είναι παρότρυνση για απάντηση, για να σε πάρει τηλέφωνο, να κλείσει ένα ραντεβού μαζί σου, να μεταβεί στο website σου κτλ. Μην αφήνεις ποτέ τον συνδρομητή να αναρωτιέται τι θα ήθελες να κάνει.
  6. Να έχεις λόγο που στέλνεις newsletter. Βεβαιώσου οτι έχεις πάντα έναν λόγο και σκοπό που στέλνεις το συγκεκριμένο email ώστε οι συνδρομητές σου να εκτιμήσουν την αποστολή του και να μην το προσπεράσουν. Αν δεν έχεις θέμα κάποια εβδομάδα ή μήνα καλύτερα να αναδιαμορφώσεις ενα παλαιότερο θέμα που είχε απήχηση και να το στείλεις εκ νέου!
  7. Παρακολούθησε τι λειτουργεί και τι όχι. Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι ο μόνος τρόπος να καταλάβεις ποια email αποδίδουν και εκπληρώνουν το σκοπό τους και ποιά όχι. Αυτό θα σου επιτρέψει να κάνεις βελτιώσεις και αλλαγές. Να θυμάσαι οτι κύριος σκοπός του email σου είναι να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης και πωλήσεις! Εάν το κάνει αυτό είναι πετυχημένο. Εάν οχι χρειάζεται να πάρεις μέτρα!
  8. Να γνωστοποιείς τα στοιχεία σου. Μια σχέση εμπιστοσύνης χτίζεται με ειλικρίνεια. Συνεπώς οφείλεις να ενημερώνεις για το ποιός / ποιά είσαι καθώς επίσης και τα στοιχεία επικοινωνίας σου για να σε προσεγγίσει κάποιος.
  9. Να ανταποκρίνεσαι εγκαίρως! Κάθε email που έρχεται πίσω ή μήνυμα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να απαντάται άμεσα. Αυτό οδηγεί σε μεγάλο βαθμό στην οικοδόμηση της σχέσης που θέλεις να δημιουργήσεις για να μετατρέψεις τον συνδρομητή σου σε πελάτη σου. Μην ξεχνάς οτι όλοι μας αγοράζουμε απο ανθρώπους που εμπιστευόμαστε και μας δίνουν προσοχή!
  10. Μην σπαμάρεις!

Συμπερασματικά λοιπόν, είναι καλό να δημιουργήσεις μια λίστα συνδρομητών με τους οποίους θα επικοινωνείς τακτικά για να σε γνωρίσουν και να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Αυτό δεν συμβαίνει απο τη μια μέρα στην άλλη όμως σίγουρα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας ο οποίος μόνο καλό μπορεί να κάνει στην επιχείρηση σου αν το διαχειριστείς σωστά.

Και μην ξεχνάς ότι η λίστα σου είναι δική σου και πως ο κάθε ένας που έκανε εγγραφή το έκανε με την δική του θέληση. Αυτό σημαίνει οτι κάτι είδε σε σένα και στην επιχείρηση σου που του τράβηξε το ενδιαφέρον! Μην το αφήσεις ανεκμετάλευτο!
Πωλίνα Αγγελή
Business Consultant & Coach
Scroll to Top