Μενού Κλείσιμο

Τι σε κρατά μακριά απο τη ζωή που ονειρεύεσαι;

συναισθηματα που σε κραταν πισω

Οι επώδυνες αναμνήσεις και γεγονότα μπορούν να καταπνίξουν την πρόοδο και την ανάπτυξή μας.

Πώς μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε πέρα ​​από επιζήμια επεισόδια που θάβονται στο υποσυνείδητό μας και επηρεάζουν τη ζωή μας; Πώς αλλάζουμε και μεγαλώνουμε ώστε να μπορέσουμε να ζήσουμε τα όνειρά μας;

Το πρώτο βήμα είναι να σπάσουμε τον έλεγχο αυτών των ανασταλτικών επιρροών από το παρελθόν. Αναγνωρίστε τα και, στη συνέχεια, είτε απαλλαγείτε από αυτά είτε μετατρέψτε τα σε μια θετική δύναμη που σας ωθεί μπροστά αντί να σας κρατά πίσω. Προσδιορίστε αυτές τις ανασταλτικές αναμνήσεις στη ζωή σας, ώστε να τις ελέγχετε αντί να τους επιτρέπετε να σας ελέγχουν. Κάποιοι πλήγωσαν τα συναισθήματά σας; Συγχωρέσε τους και ξέχασέ το. Προχώρα. Σε τιμώρησε κάποιος άδικα; Τελείωσε. Έγινε. Συνέχισε.

Εδώ είναι μερικά από τα πιο κοινά συναισθήματα που τρυπώνουν στο υποσυνείδητο και εμποδίζουν την ανάπτυξή μας ως άτομα:

  1. Θυμός: Αυτή είναι μια φυσική απάντηση σε μια αντιληπτή επίθεση ή τραυματισμό. Αλλά όταν αφήνεται να σιγοβράσει, εξαντλεί την ενέργεια που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της ζωής σας. Εάν κρατάτε το θυμό σας για περισσότερο από μια εβδομάδα, αυτό μόνο εσάς πληγώνει. Κάντε τον εαυτό σας να αφεθεί. Χαλαρώστε το μυαλό σας. Μετατρέψτε τον θυμό σας σε θετικό κίνητρο. Μην θυμώνετε, αποκτήστε κίνητρο.
  2. Εκδίκηση: Ο πρώτος ξάδερφος του θυμού. Επίσης σου κλέβει τη δύναμη μακροπρόθεσμα. Το άτομο που σας τραυμάτισε μάλλον έχει συνεχίσει τη ζωή του και έτσι θα πρέπει και εσείς. Μην αφήσετε το γεγονός να σας βλάψει περαιτέρω εμποδίζοντας την ανάπτυξή σας.
  3. Θλίψη: Αυτό είναι πιο ύπουλο από το θυμό γιατί σε στραγγίζει από την αρχή, μειώνοντας τη θέλησή σου να συνεχίσεις. Πιθανότατα θα πρέπει να το αποδεχτείτε και να αφήσετε αυτό το συναίσθημα να κάνει τον κύκλο του με τον δικό του ρυθμό. Ο χρόνος θεραπεύει, αλλά αν η θλίψη φαίνεται να παραμένει, αναγκάστε τη συνειδητά να φύγει. Αναζητήστε πράγματα που σας κάνουν να γελάτε και να αισθάνεστε θετικά για τη ζωή. Συνειδητοποιήστε ότι το να νιώθετε διαρκώς λύπη δεν θα αλλάξει τίποτα. Αναζητήστε την ηρεμία ως δικαίωμά σας.
  4. Αγανάκτηση: Η ζωή δεν είναι πάντα δίκαιη. Δεν είναι παράλογο να νιώθεις έτσι όταν υπάρχει λόγος. Δεν χρειάζεται να προσπαθείς να αντισταθείς. Αποδέξου το και επέστρεψε στη μάχη.
  5. Ενοχές: Η ενοχή είναι ένα άλλο συναίσθημα που βρίσκεται ανάμεσα σε εσάς και τα όνειρά σας. Όλοι μας έχουμε κάνει πράγματα για τα οποία νιώθουμε άσχημα και μετανιώνουμε. Πράγματα που θα κάναμε διαφορετικά. Πολλοί από εμάς κουβαλάμε αυτή την ενοχή και μας εμποδίζει να προχωρήσουμε. Μην αφήνετε τους ανθρώπους να σας βάζουν σε ένα ταξίδι ενοχής.

Για να απαλλαγείτε από αυτά τα συναισθήματα του παρελθόντος, βάλτε τα σε μια προοπτική που είναι θετική παρά αρνητική και έτσι κόψτε τις οδυνηρές ρίζες τους στο υποσυνείδητό σας. Ερμηνεύστε ξανά το παρελθόν με αυτές τις μεθόδους: Γίνετε καλύτεροι, όχι πικραμένοι. Βρείτε ένα ήσυχο, άνετο μέρος.

Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε. Σκεφτείτε κάτι ή κάποιον που σας προκάλεσε πόνο ή απογοήτευση.

Τώρα κάντε ένα νοητικό βήμα πίσω από αυτό το συναίσθημα και την κατάσταση. Αξιολογήστε το. Τα συναισθήματα που προέκυψαν σε έκαναν πιο δυνατό; Σου έδωσαν αποφασιστικότητα;

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις αναμνήσεις για να σε ενδυναμώσουν αντί να σε εξαντλήσουν; Γιατί να τις αφήσεις να σε πληγώσουν περισσότερο;

Ρίξε και μια ματιά στα βιβλί απου σου προτείνω! Θα σε βοηθήσουν!

 

Μοιράσου το άρθρο αν σου άρεσε!

 

Με εκτίμηση,

Πωλίνα Αγγελή

Θέλεις να μαθαίνεις επιχειρηματικά νέα;

Please wait...

Ευχαριστούμε πολύ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.